Taklimat Penggunaan Sistem D'eKS di SMK MENJALARA

16 Jun 2016 - Bakti dibulan puasa, admin sempat ke SMK MENJALARA untuk taklimat penggunaan sistem. Alhamdulillah taklimat dijalankan dengan sempurna dan lancar apabila kaunselor2 nya sudah ada knowledge tentang pengoperasian sistem ini. Sebelum mereka mendapat sistem ini, mereka sudah mendengar 2 kali taklimat saya tentang sistem ini di Jabatan Pendidikan Wilayah dan di Sekolah saya semasa MGK daerah mereka buat lawatan penanda aras ke sekolah admin. Lepas mendengar 2 taklimat saya, mereka sangat-sangat teruja akan kelebihan sistem ini, akhir sekali mereka membuat tempahan pada pakej penggunaan 5 tahun. Alhamdulillah saya dapat siapkan sistem mereka semasa cuti persekolahan lalu.

Thank you Pn. Foo, Pn. Fatimah dan En. Raman.

Thanks Allah.. RezekiMu sangat luar biasa kali ini.. Moga menjadikan aku sentiasa bersyukur dan tidak lalai akan perintahMu.. Amin

Next... Admin dapat pelawaan untuk banggun sistem Ujian Profil Personaliti Organisasi untuk digunakan kepada penjawat awan yang ingin naik pangkat..

Pengguna Sistem dengan capaian telefon pintar

No comments

cikguCMP@. Powered by Blogger.