PERBINCANGAN KIK ke-4 2016

18 JUN 2016 - Selepas sesi mesyuarat guru sekolah, semua guru akademik akan buat perbincangan atau mesyuarat panatia. Tapi kami kaunselor berempat dan bersama ahli KIK lain membuat perbincang lanjut tentang progres gerak kerja KIK.

Dalam perbincangan kali ini, admin selaku pembangun sistem utama menyemak dan memberi tugasan kepada guru ICT sekolah untuk membangun site2 yang sedia dalam blog ke dalam VLE FROG. Ini bertujuan menggalakkan penggunaan VLE FROG dalam kalangan warga sekolah dan ibu bapa, sekali gus meningkat ranting prestasi penggunaa VLE FROG.

Dalam inovasi ini, terdapat 3 modul utama yang berfokus kepada setiap kumpulan pengguna. Dengan ini, pembahagian tugas untuk penyelenggaraan dan kemaskini sangat perlu supaya sistem dapat berjalan lancar dan bermaklumat. Ini kerana sesebuah sistem itu menampakkan kegagalan apabila sistem tersebut tidak diselenggaran dan dikemaskini dengan baik.

Next... Perbincangan berkisar tentang slaid pembentang KIK dan End Product Inovation. JULAI BERSEDIA UNTUK PRA PERTANDINGAN...

Teamwork is the spirit , the spirit is a success

No comments

cikguCMP@. Powered by Blogger.